Альтернативний вигляд

Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
тра-2017Сезонність як один із визначальних чинників туристичного попитуМаховка, В.М.
2017Конкурентні стратегії підприємств, що діють на міжнародних ринках: сутність та видиМаховка, В.М.; Коршикова, Н.В.
2017Перспективи розвитку туристично-рекреаційного потенціалу Полтавської областіМаховка, В.М.
жов-2017Обгрунтування необхідності управління розвитком туристичних підприємствМаховка, В.М.; Лобач, Л.В.; Чалик, Т.Р.
вер-2017Smart-технології у туризміМаховка, В.М.
вер-2017Перспективи розвитку сільського та зеленого туризму на ПолтавщиніМаховка, В.М.; Горшенова, А.О.; Хоменко, М.С.
2017Теоретичні аспекти стратегічного управління антикризового підприємствами в сучасних умовахМаховка, В.М.; Перерва, В.М.
2017Innovational Technologies for the Travel Industry: Security and Sustainable Development = Інноваційні технології в туризмі: безпека та сталий розвитокЧерниш, І.В.; Глєбова, А.О.; Маховка, В.М.
жов-2017Антикризове управління як засіб ефективного адміністрування в умовах змінМаховка, В.М.
жов-2017Етимологія поняття «адміністрування»Маховка, В.М.; Кулинич, В.В.