Альтернативний вигляд

Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму : [279] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 279
 далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2017Transnationalization in the enternational economic relations system: tendencies of the development = Транснационалізація в системі міжнародних економічних відносин: тенденції розвиткуТитаренко, Л.М.
2019European currency system: problems and developments prospective evaluation = Європейська валютна система: проблеми та розробки перспективної оцінки.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
кві-2019Аналіз розвитку світового ринку страхових послугСвічкарь, В.А.; Кабар, А.В.
тра-2019Міжнародний досвід розвитку фінансового лізингуСвічкарь, В.А.
тра-2019Інновації як визначальний фактор міжнародної конкурентоспроможності компанійБезрукова, Н.В.
тра-2019Efficiency of customs regulation of export and import of services in Ukraine = Ефективність митного регулювання експорту та імпорту послуг в УкраїніСвічкарь, В.А.; Медушівська, В.В.
кві-2019Використання міжнародного досвіду аутсорсингу в управлінні активами страхових компаній УкраїниБезрукова, Н.В.; Баюр, В.І.
тра-2019Control over brand efficiency and brand management = Контроль ефективності бренду та управління брендамиБезрукова, Н.В.; Балтрушенє, В.В.
2019Тенденції інноваційного розвитку в сучасній світовій економіціРинейська, Л.С.
2019Досвід розвитку національної економіки Нової ЗеландіїРинейська, Л.С.; Колос, А.М.
2019Інновації у розвитку сільського господарства США (на прикладі діяльності компанії Monsanto)Ринейська, Л.С.
2019Транснаціоналізація як провідна тенденція розвитку світового ринку туристичних послугБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Маловічко, А.С.
2018Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products = Особливості застосування digital - стратегії та customer journey mapping для просування органічної продукціїКузняк, Б.Я.; Новицька, І.В.; Хаустова, Е.О.
2018Marketing Innovative Policy at Meat Food Market = Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктівКузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.; Титаренко, Л.М.
січ-2019Поліваріантність розвитку світової валютної системи у посткризовий період = Multivariate development of the world monetary system in the post-crisis periodСвічкарь, В.А.
гру-2018Економічні відносини країн-членів НАФТА: оцінка результатів співпраціБезрукова, Н.В.; Джурка, Н.В.
2018Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізаціїТитаренко, Л.М; Сакало, Т.Б.; Шевельова, Л.С.
2013Розвиток міжнародної інвестиційної діяльності України в умовах інтеграції у глобальний простірБуряк, А.А.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
2018Міжнародна інноваційна діяльністьЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Буряк, А.А.
2018Дипломатичний і діловий протоколЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 279
 далі >