Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.contributor.authorКравченко, А.В.-
dc.date.accessioned2019-06-12T10:35:28Z-
dc.date.available2019-06-12T10:35:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6001-
dc.descriptionКравченко А.В. Особливості перекладу найменувань брендів / А.В. Кравченко, О.П. Кальнік // Тези 71-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 22 квітня – 17 травня 2019 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Т. 1. – C. 316-317.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectхрематонімuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.titleОсобливості перекладу найменувань брендівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko_Kalnik.pdfТези289.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.