Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5982
Назва: Цифрові компетенції в сфері вищої освіти: задум, реалізація, результат
Автори: Краус, Н.М.
Краус, К.М.
Болдирєва, Л.М.
Тематичні ключові слова: цифрова освіта
цифрові компетенції
цифрові професії
цифрові комп’ютерні технології
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет, Запоріжжя
Анотація: У статті обґрунтовано сутність цифровізації освіти як такої, що базується на використанні в освітньому процесі цифрових комп’ютерних технологій. Зміст цифрової компетентності обґрунтовано з урахуванням того, що вона включає критичне й відповідальне використання цифрових технологій та взаємодію з ними в ході навчання, роботи і життя у соціумі. Розглянуто завдання, що ставляться перед владою всіх рівнів економічної агрегації й потребують вирішення для прискореної цифровізації освіти. Охарактеризовані цифрові технології висувають на перший план питання про формування цифрових компетенцій, необхідних для системної модернізації інституту освіти. Запропоновано модель формування й управління цифровою освітою в Україні, визначено зміст цифрових компетенцій, новітніх спеціальностей та цифрових професій.
Бібліографічний опис: Краус Н.М. Цифрові компетенції в сфері вищої освіти: задум, реалізація, результат / Н.М. Краус, К.М. Краус, Л.М. Болдирєва // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2019. – № 1. – С. 4-9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5982
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краус_Копія статті.pdfСтаття324.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.