Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3888
Назва: Особливості формування стратегії соціально-економічного розвитку сучасного підприємства
Автори: Чайкіна, А.О.
Шакун, І.В.
Тематичні ключові слова: підприємство
соціальний розвиток
економічний розвиток
стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Анотація: У статті визначено суть та значення соціально-економічного розвитку сучасного підприємства. Розкрито особливості формування стратегії соціально-економічного розвитку та доведено її актуальність для забезпечення стабільного функціонування підприємства. Авторами запропоновано власне бачення соціально-економічного розвитку підприємства, а також принципи його формування. Запропоновано алгоритм розроблення стратегії соціально-економічного розвитку сучасного підприємства.
Бібліографічний опис: Чайкіна А.О. Особливості формування стратегії соціально-економічного розвитку сучасного підприємства / А.О. Чайкіна, І.В. Шакун // Економіка та Суспільство. – 2017. – Вип. 13. – С. 185–190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3888
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чайкіна А.О., Шакун І.В._стаття.pdfОсновна стаття285.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.