Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/363
Назва: Малий та середній бізнес як складова підприємницького потенціалу України
Інші назви: Small and medium-sized enterprises as the part of Ukraine entrepreneurial potential
Автори: Чайкіна, А.О.
Тематичні ключові слова: підприємницький потенціал регіону
мале та середнє підприємництво
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільська державна с/г дослідна станція ІКСГП НААН
Анотація: Проаналізовано діяльність великих, середніх та малих підприємств в Україні, а саме: їх кількість, розподіл, зміст і вид діяльності; визначена їх частка в реалізації продукції і можливості забезпечення робочими місцями населення (за період 2008–2013 рр.); проведено дослідження щодо сегментації підприємницького сектору, а особливо яку частку займають малі та середні підприємства (Small and Medium-sized Enterprises – SME’s) та визначенно фактори впливу на ефективну діяльність кожного з них.
Бібліографічний опис: Чайкіна А.О. Малий та середній бізнес як складова підприємницького потенціалу України / А.О. Чайкіна // Інноваційна економіка. – 2014. – № 5. – С. 135–140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/363
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inek_2014_5_28.pdfОсновна стаття143.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.