Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3148
Назва: Зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві
Автори: Христенко, О.В.
Купіна, А.О.
Тематичні ключові слова: маркетинг інновацій
маркетингові дослідження
підприємство
Дата публікації: 2017
Видавництво: Класичний приватний університет, Запоріжжя
Анотація: У статті досліджено зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві. Охарактеризовано основні етапи процесу управління маркетингом інновацій на зарубіжних підприємствах. Проаналізовано процес розроблення стратегії інноваційного проекту на зарубіжних підприємствах. Розглянуто зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві.
Бібліографічний опис: Христенко О.В. Зарубіжний досвід управління маркетингом інновацій на підприємстві / О.В. Христенко, А.О. Купіна // Приазовський економічний вісник [Електронний ресурс]. - 2017. - №5 (05). - С. 197-201. - Режим доступу : http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/5_05_uk/39.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3148
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
197_201.pdfСтаття2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.