Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2823
Назва: Якість продукції як чинник конкурентоспроможності підприємства
Автори: Биба, В.В.
Теницька, Н.Б.
Тематичні ключові слова: підприємство
конкурентоспроможність
стандартизація
сертифікація
Дата публікації: жов-2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Анотація: Проблема якості виготовленої продукції є актуальною для будь-якого підприємства. Особливо зараз, коли Україна намагається збільшити ринки збуту та вийти на міжнародний рівень. Для того, щоб дана мета була досягнута, необхідно відповідати міжнародним стандартам та встановленим вимогам. В сучасних ринкових умовах зусилля товаровиробників направлені на задоволення попиту споживачів, які, в свою чергу, керуються якісними характеристиками товару. Отже, якість продукції стає головним чинником, який впливає на споживача і спонукає його до придбання.
Бібліографічний опис: Биба В.В. Якість продукції як чинник конкурентоспроможності підприємства / В.В. Биба, Н.Б. Теницька // Економіка та суспільство [Електронний ресурс]. – 2017. –Вип. 12. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2823
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Биба, Теницька-2.doc"Основна стаття"142.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.