Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2479
Назва: Марочний принцип управління при виході компанії на зовнішній ринок
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: торгова марка
нематеріальний актив
управління
ринок
зовнішній ринок
міжнародна конкуренція
Дата публікації: сер-2017
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: У статті авторами розглянуті підходи до управління торговими марками фірми-виробника, яка знаходиться в процесі інтернаціоналізації. Проаналізовані підходи до управління марками у західних фірмах, показано, що оцінка позицій торгової марки на ринку може бути заснована на структуризації конкурентного ринку. Метою статті є дослідження особливостей застосування марочного принципу управління при виході компанії на зовнішній ринок. Авторами запропонований розподіл функціональних обов’язків між бренд-менеджером та менеджером зі збуту при застосування марочного принципу управління. Описана еволюція розвитку функцій управління торговими марками в умовах становлення ринкових відносин, розглянуті можливі функціональні обов’язки менеджера української фірми, який є відповідальним за торгові марки на різних товарних ринках. Як висновок, автори стверджують, що управління торговою маркою як важливим нематеріальним активом є функцією всіх підрозділів організації. І лише за таких умов можливо говорити про успішну та сталу діяльність компанії на світовому ринку поряд з відомими регіональними та глобальними брендами.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Марочний принцип управління при виході компанії на зовнішній ринок / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2017. − № 08. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy.nayka.com.ua/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2479
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
118_Bezrukova_Svichkar_Article.pdfфахова стаття288.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.