Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/167
Назва: Ефективність рекламної діяльності туристичних підприємств, що надають послуги з сільського (зеленого) туризму
Автори: Маховка, В.М.
Тематичні ключові слова: туризм
туристична послуга
туристичне підприємство
асоціативне об’єднання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту
Анотація: У статті розглянуто ефективність рекламної діяльності на туристичних підприємствах Украйни. Проведено аналіз витрат на рекламні послуги на туристичних підприємствах Полтавської області. На основі позитивного світового досвіду запропоновано створення асоціативних форм об’єднання підприємств туристичної сфери, обґрунтовано напрямки підвищення ефективності рекламної діяльності та визначено шляхи зниження витрат туристичних підприємств.
Бібліографічний опис: Маховка, В. М. Ефективність рекламної діяльності туристичних підприємств, що надають послуги з сільського (зеленого) туризму / В. М. Маховка // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту.–2014. –№ 10. – Т. 2.– С. 159 –165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/167
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховка стаття.pdf417.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.