Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1657
Назва: Імідж аграрного підприємства в ринкових умовах
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: імідж
аграрне підприємство
Дата публікації: 2014
Анотація: В умовах конкурентної ринкової економіки набуває гостроти питання іміджу аграрного підприємства. Адже кожна організація функціонує в економічному просторі, де склалися певні моральні устої, принципи, культура. Тому підприємці та менеджери-аграрії повинні будувати свої стосунки з підлеглими, партнерами на засадах етики.
Бібліографічний опис: Мокляк М. В. Імідж аграрного підприємства в ринкових умовах // Організаційно-економічний механізм реалізації стратегічних напрямів розвитку агропродовольчої сфери: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. , присвяч. 198-річ. ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, 2 жовтня 2014 р. / Харк. нац. аграр. ун-т. ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2014. – С. 48-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1657
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
selection.pdfМокляк М. В. 215.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.