Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1640
Назва: Маркетинг відносин із споживачами як засіб ефективного розвитку підприємства
Автори: Ринейська, Л.С.
Тематичні ключові слова: ефективний маркетинг
маркетингові відносини із споживачами
сторителінг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Ринейська Л.С. Маркетинг відносин із споживачами як засіб ефективного розвитку підприємства / Л.С. Ринейська // Розвиток суб'єктів господарювання України: сучасні реалії та перспективи : кол. моногр. - Дніпро : НметАУ, 2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1640
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РИНЕЙСЬКА Монография РЕДАКЦІЇ.pdf767.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.