Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/934
Назва: Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції на Європейських ринках
Автори: Васюта, В.Б.
Семиволос, П.В.
Тематичні ключові слова: конкурентоспроможність товару
конкурентоспроможність
оцінки конкурентоспроможності
Дата публікації: жов-2015
Видавництво: Полтава: ПолтНТУ
Анотація: Конкурентоспроможність товару – вирішальний фактор його комерційного успіху на розвиненому конкурентному ринку. Це багатоаспектне поняття, що означає відповідність товару умовам ринку, конкретним вимогам споживачів не тільки по своїм якісним, технічним, економічним, естетичним характеристиках, але і за комерційними та іншими умовами його реалізації (ціна, терміни постачання, канали збуту, сервіс, реклама).
Бібліографічний опис: Васюта В. Б. Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції на Європейських ринках / П. В. Семиволос, В. Б. Васюта // Матеріали Всеукраїнської студентської Інтернет-конференції «Економіка та управління підприємствами регіонів України в контексті європейської інтеграції», 14-15 жовтня 2015 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – С. 61– 64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/934
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
d5ed53fab92fc0f2cae88aed186a228b-By Docs88.COM.pdf100,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.