Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/632
Назва: Crisis management in tourusm as a mean of its strategic development = Антикризове управління в туристичній сфері як засіб її стратегічного розвитку
Автори: Черниш, І.В.
Маховка, В.М.
Тематичні ключові слова: crisis management
tourusm
антикризовий менеджмент
туризм
антикризова політика
туристична сфера
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: ISMA University, Riga, Latvia
Анотація: У роботі розглядаються основні елементи антикризової політики туристичної сфери
Бібліографічний опис: Chernysh, I. Crisis management in tourusm as a mean of its strategic development / I. Chernysh, V. Makhovka // Mechanisms and models of the development of tourism businesses: monography . Informācijas Sistēmu Menedžmenta Augstskola. – Riga, Latvia: ISMA University, 2016. – Р. 22-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/632
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernysh_Maakhovka_1.pdf204,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.