Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6108
Назва: Problems of the international tourism market improvement in Georgia = Проблеми вдосконалення міжнародного туристичного ринку Грузії
Автори: Девадзе, А.Х.
Кордзаія, І.А.
Чичуліна, К.В.
Тематичні ключові слова: business processes
business model
enterprise
reengineering
logistic concept
classification criteria
міжнародний туризм
туристичний ринок
туристичний потенціал
туристичний продукт
туристична індустрія
політика туризму
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The paper analyzes the current state of the international tourism market development and presents current problems hampering its development in Georgia. Based on this analysis, the authors offer practical recommendations to improve the competitiveness of the tourism Georgia market in the world market of international tourism services. This has a direct impact on the economic development of the country.
Виконано аналіз сучасного стану міжнародного туризму Грузії. На цій основі розроблено комплекс заходів і практичних рекомендацій для підвищення конкурентоспроможності туристичного ринку Грузії на світовому ринку міжнародних туристичних послуг, що безпосередньо впливає на розвиток економіки країни.
Бібліографічний опис: Devadze A. Problems of the international tourism market improvement in Georgia / A. Devadze, I.A. Korzaia, K.V. Chichulina // Економіка і регіон. – 2019. – № 1 (72). – С. 17-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6108
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1432-Текст статті-2427-2-10-20190621(2).pdf476,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.