Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, І.В.-
dc.date.accessioned2019-06-12T12:23:32Z-
dc.date.available2019-06-12T12:23:32Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6012-
dc.descriptionChernysh I.V. Benchmarking in the tourism sphere / I.V. Chernysh // Information technologies and management : The 17th International conference (Riga, 25-26 April 2019). – Riga : ISMA University, 2019. – Р. 106.uk_UA
dc.description.abstractBenchmarking is a research and analytical type of activity that involves finding and studying the best of well-known business practices, helping to improve business processes relatively quickly and at the lowest cost. The main features of modern benchmarking are described and analyzed in the article.uk_UA
dc.description.abstractБенчмаркінг - це дослідницький та аналітичний вид діяльності, який передбачає пошук та вивчення найкращих відомих практик ведення бізнесу, що дозволяє відносно швидко та з мінімальними витратами покращити бізнес-процеси. У статті описані та проаналізовані основні риси сучасного бенчмаркінгу.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherISMA, Riga, Latviauk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectbenchmarkinguk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.titleBenchmarking in the tourism sphere = Бенчмаркінг в сфері туризміuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernysh.pdf404,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.