Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6012
Назва: Benchmarking in the tourism sphere = Бенчмаркінг в сфері туризмі
Автори: Черниш, І.В.
Тематичні ключові слова: туризм
бенчмаркінг
benchmarking
tourism
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: ISMA, Riga, Latvia
Анотація: Benchmarking is a research and analytical type of activity that involves finding and studying the best of well-known business practices, helping to improve business processes relatively quickly and at the lowest cost. The main features of modern benchmarking are described and analyzed in the article.
Бенчмаркінг - це дослідницький та аналітичний вид діяльності, який передбачає пошук та вивчення найкращих відомих практик ведення бізнесу, що дозволяє відносно швидко та з мінімальними витратами покращити бізнес-процеси. У статті описані та проаналізовані основні риси сучасного бенчмаркінгу.
Бібліографічний опис: Chernysh I.V. Benchmarking in the tourism sphere / I.V. Chernysh // Information technologies and management : The 17th International conference (Riga, 25-26 April 2019). – Riga : ISMA University, 2019. – Р. 106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6012
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernysh.pdf404,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.