Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5724
Назва: Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
Автори: Христенко, О.В.
Литовченко, Н.В.
Патара, Н.Ю.
Тематичні ключові слова: стратегічне управління
маркетингова діяльність підприємства
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Христенко О.В. Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства / О.В. Христенко, Н.В. Литовченко, Н.Ю. Патара // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 439–440.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5724
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
439-440.pdf585,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.