Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5458
Назва: The Problem of Test-Making (When Teaching English): The Main Test-Creative Qualities = Проблема складання тестових завдань (при викладанні англійської мови): головні тестотворчі якості
Автори: Павельєва, А.К.
Тематичні ключові слова: оцінка знань
робота в класі
надійність
обґрунтованість
послідовність
практичність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Херсонський державний морський інститут
Анотація: У тезах йдеться про використання тестів під час роботи в аудиторії для оцінки знань та навичок студентів, а саме про критерії складання всеохоплюючих текстів. Зокрема, виділяються такі критерії, як надійність (особливо для тестування навичок читання та аудіювання), однозначність (тест повинен призвести до кінцевого результату «пройшов»/«не пройшов»); послідовність (узгодженість різних частин тесту); обґрунтованість; практичність; завершеність, відокремленість; мотивація (тест повинен бути складений з урахування вікових, психологічних ,освітніх якостей аудиторії та презентований у цікавій та привабливій манері).
Бібліографічний опис: Pavelyeva A.K. The Problem of Test-Making (When Teaching English): The Main Test-Creative Qualities / A.K. Pavelyeva // Новітні тенденції навчання іноземної мови за професійним спрямуванням : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 7-8 квіт. 2011 р. – Херсон : ХДМІ, 2011. – С. 81–82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5458
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56 Тезисы Павельева.pdf5,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.