Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2876
Назва: Регіональні важелі розвитку туристичного бізнесу (інноваційний аспект)
Автори: Комеліна, О.В.
Ісмаіл Шаміла Хассан
Тематичні ключові слова: туристичний бізнес
фактори впливу
туризм
регіональні важелі впливу
інноваційний розвиток
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Розглянуто особливості організації туристичного бізнесу в Україні та її регіонах. Досліджено підприємницьку активність у сфері туристичних послуг у регіонах країни у 2016 р. Проаналізовано фактори міжнародної конкурентоспроможності туристичної діяльності в Україні. З’ясовано організаційно-економічні проблеми забезпечення розвитку туристичного бізнесу в державі й обґрунтовано інноваційні важелі управлінні його розвитком на загальнонаціональному та регіональному рівнях з урахуванням міжнародного досвіду. Установлено місце й роль туристичного бизнесу України на світовому рівні.
Бібліографічний опис: Комеліна О.В. Регіональні важелі розвитку туристичного бізнесу (інноваційний аспект) / О.В. Комеліна, Ісмаіл Шаміла Хассан // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2017. – № 4 (65). – С. 33-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2876
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2017. №4 (65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комеліна.pdfСтаття417,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.