Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1793
Назва: Сезонність як один із визначальних чинників туристичного попиту
Автори: Маховка, В.М.
Тематичні ключові слова: сезонність
туризм
туристичний попит
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Анотація: Сезонність являє собою складне та водночас суперечливе явище, завдяки своїм наслідкам. Туристична сезонність ускладнює розвиток туристичного господарства, загострюючи протиріччя між еластичним попитом на туристичні послуги і порівняно стабільною туристською пропозицією, тим самим викликаючи проблеми в обслуговуванні туристів.
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Сезонність як один із визначальних чинників туристичного попиту / В.М. Маховка, А.А. Шевченко // Матеріали IV Всеукр. інтернет-конференції молодих вчених і здобувач вищої освіти «Екологічні та соціально-економічні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції» (17-19 травня 2017 року, м. Миколаїв). – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 108-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1793
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Makhovka_Shevchenko.pdf147,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.