Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1520
Назва: Брендингові аспекти інтернаціоналізації компаній
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: бренд
інтернаціоналізація
зовнішній ринок
управління
стратегія
концепція бренду .
розвиток бренду
Дата публікації: 2014
Анотація: Стаття присвячена аналізу особливостей створення та просування брендів в процесі інтернаціоналізації компаній. Виділені основні управлінські рішення стосовно брендів на зовнішньому ринку. Наголошено на важливості просування брендів з урахуванням вимог споживачів у кожній країні. Розглянуті питання розробки концепції бренду та його розвитку на зовнішньому ринку.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Брендингові аспекти інтернаціоналізації компаній / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки».− 2014. − №7. – Ч. І. – С. 59-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1520
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76_Безрукова_Свічкарь_стаття.pdfфахова стаття288,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.