Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1170
Назва: Brand-management as a necessery condition to enter the world market for national companies
Інші назви: Бренд-менеджмент як необхідна умова виходу вітчизняних компаній на світовий ринок
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: бренд-менеджмент
світовий ринок
управління
споживачі
Дата публікації: 2016
Видавництво: Thorpe-Bowker®, Melbourne, Australia
Анотація: В статті розглянуто призначення бренду з позицій менеджменту. Проаналізовані проблеми формування та розвитку менеджменту брендів в українських компаніях. Доведено, що брендові товари є більш конкурентоспроможними в умовах сучасного світового ринку. Окреслені передумови для формування і розвитку українських брендів та просування їх на світовий ринок. Виділені негативних тенденцій, які перешкоджають формуванню брендів в Україні. Доведено, що бренд є необхідною умовою досягнення стійкого та тривалого ділового успіху на світовому ринку
Бібліографічний опис: Bezrukova N.V. Brand-management as a necessery condition to enter the world market for national companies / N.V. Bezrukova, V.A. Svichkar // Science and рractice: Collection of scientific articles. - Thorpe-Bowker®, Melbourne, Australia, 2016.- Р. 228-232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1170
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Безрукова_Свічкарь.pdf269,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.