Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/106
Назва: Product placement як новий конкурентний вид рекламоносія українського товару
Автори: Мокляк, М.В.
Попова, Ю.М.
Тематичні ключові слова: product placement
реклама
конкурентоспроможність
Дата публікації: 22-бер-2016
Видавництво: Черкас. ДТУ
Бібліографічний опис: Мокляк, М.В. Product placement як новий конкурентний вид рекламоносія українського товару / М.В. Мокляк, Ю.М. Попова //Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Стратегії глобальної конкурентоспроможності: соціально-економічні виміри", 22 бер. 2016. - Черкаси: ЧДТУ, 2016. - С. 41-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/106
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Св. мокляк, попова черкаси.pdf183,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.