Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/104
Назва: Маркетингові аспекти управління запасами підприємства
Автори: Мокляк, М.В.
Чорномурова, В.Ю.
Сергієнко, А.Г.
Тематичні ключові слова: запаси
прогнозування
управління запасами
витрати
попит
оптимізація
Дата публікації: 2016
Анотація: Розглянуто питання управління запасами підприємства та обґрунтовано його важливість із маркетингової точки зору. Визначено передумови ефективності управління запасами та фактори, що впливають на їхнє формування. Розглянуто підходи до формування товарних запасів, методи оптимізації їхніх розмірів та системи контролю над запасами підприємства.
Бібліографічний опис: Мокляк, М.В. Маркетингові аспекти управління запасами підприємства / М.В. Мокляк, В.Ю. Чорномурова, А.Г. Сергієнко // Вісник ОНУ. Серія: "Економіка": наук. журн. - Одеса, 2016. - № 3. С. 63-67
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/104
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том_21_Випуск 3 сборник Сергиенко, мокляк ону репозитарий.pdf176,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.